PLOVI.ME
Pravila za Vraćanje i Zamenu Robe
Prilikom vraćanja robe, kupac mora:
· Obavestite menadžera onlajn prodavnice na telefon +38269742488;
· Popunjenu prijavu poslati mejlom na internet prodavnicu 2844541@gmail.com
Prodavac ima pravo da vrati novac koji je kupac uplatio za robu (bez troškova isporuke prodavca) u roku od 1 dana.
Naručivanjem u online prodavnici https://povi.me, kupac automatski prihvata uslove isporuke i vraćanja robe.
Proizvod dobrog kvaliteta možete vratiti u roku od 7 dana (u skladu sa članom 26.1 „O zaštiti prava potrošača") od dana prijema proizvoda, na osnovu zahteva kupca, možete vratiti novac za proizvod. ili ga zameniti za sličan.
Povrat robe dobrog kvaliteta je moguć pod uslovom da:
· Komercijalni izgled. Kupljeni proizvod mora biti odgovarajućeg kvaliteta, odnosno bez ikakvih nedostataka. Proizvod mora da sadrži nalepnice i druge simbole brenda koje je utvrdio proizvođač (prodavac);
· Kompletnost robe. Mora se poštovati kompletnost proizvoda i njegovih dodataka, uključujući i dokumentaciju koja se nudi za njega (brošure, uputstva, garantni list, itd.).
· Potrošačka svojstva proizvoda.
Povrat robe nije moguć u sledećim slučajevima:
· Proizvod ima individualno definisana svojstva ako navedeni proizvod može da koristi isključivo kupac koji ga kupuje (proizvodi po meri, graviranje i sl.).
· Proizvod ima tragove upotrebe (mehanička oštećenja, ogrebotine, ogrebotine, strugotine itd.); prezentacija i potrošačka svojstva proizvoda nisu očuvana; predstavljen je proizvod neodgovarajućeg kvaliteta (nefunkcionalan);
Ukoliko ste dobili proizvod neodgovarajućeg kvaliteta (koji je neispravan i ne može da obezbedi performanse njegovih funkcionalnih kvaliteta), imate pravo da vratite ili zamenite proizvod.
Kupcima pružamo mogućnost da u roku od 1 dana provere proizvod na nedostatke.
Proizvodi koji imaju garantni rok mogu se vratiti tokom garantnog roka.
Vraćanje novca
Uplaćeni iznos za robu vraća se na isti način na koji je plaćen. Da biste dobili povraćaj novca, morate da predstavite:
1) novčani račun;
2) pasoš.
Povraćaj novca neće biti izvršen bez predočenja pasoša.
Pravila o privatnosti
Politika privatnosti se odnosi na lične podatke koje daju klijenti kompanije, kako za pružanje različitih vrsta usluga i drugih interakcija, najčešće u elektronskom formatu, tako i uz učešće klijenata u promocijama kompanije, pružanje tehničke podrške klijentu. i garantni servis.
zadržava pravo izmena i dopuna važećih odredbi.
Politika privatnosti, a ove izmene i dopune imaće prednost u odnosu na važeće odredbe Politike. Imajte na umu da pružene usluge mogu sadržati veze ka trećim stranama koje imaju svoju Politiku privatnosti. U takvim slučajevima, nismo odgovorni za sadržaj ili usklađenost sa Politikom privatnosti bilo koje treće strane.
Davanjem svojih ličnih podataka, klijent daje punu saglasnost za njihovu obradu na načine predviđene važećim propisima

© 2024 PLOVI DOO . Privatnost - Refundacije